Logo PCPR Police

OGŁOSZENIE o rekrutacji na stanowisko pracy w PCPR w Policach

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach, ul. Tanowska 8, 72 - 010 Police ogłasza rekrutację na stanowisko: GPS-ik/ka, w pełnym wymiarze czasu pracy, liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba


1. Główne obowiązki:

Wykonywanie zadań w ramach realizacji projektu „GPS dla Rodziny”, a w szczególności  docieranie do kobiet po urodzeniu dziecka z informacją i poradą na temat możliwości wsparcia ich aktywności społecznej i zawodowej.
W celu dotarcia do możliwie największej i najszerszej grupy kobiet po urodzeniu dziecka pracownik socjalny, zwany GPS-ik/ka będzie pracował metodą streetworkingu. Pracę będzie prowadził na placach zabaw, w ośrodkach zdrowia, skwerach, parkach, w okolicach sklepów, w centrach handlowych lub na ulicy.
 

2. Wymagania:

A. obowiązkowe:

  • dyplom pracownika socjalnego lub ukończone studia wyższe na kierunkach praca socjalna, resocjalizacja, polityka społeczna, socjologia, pedagogika, psychologia;
  • prawo jazdy kategorii B i możliwość użytkowania własnego samochodu prywatnego do celów służbowych.

B. pożądane:

  • umiejętność kontaktu z ludźmi, a w szczególności: komunikatywność, zdolność do przekonywania, uprzejmość, takt, umiejętność słuchania i panowania nad sobą oraz inteligencja emocjonalna,  łatwość wypowiadania się w mowie;
  • dobry stan zdrowia , miła prezencja, wiek 30-35 lat.
  •  

3. Warunki pracy:

Praca na przedmiotowym stanowisku jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Istotą pracy GPS-ika/ki jest praca w terenie związana z przemieszczaniem się, w związku z powyższym trudno przewidzieć bariery związane z infrastrukturą miejsc, do których dotrze GPS-ik/ska.
 

4. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae (życiorys),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
  • w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
  • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
  • kopia dowodu osobistego.

5. Składanie dokumentów:

Prosimy o składanie zgłoszeń w terminie do 13 czerwca 2014 r. do godziny  14.00 (decyduje data i godzina wpływu do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach), drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

W przypadku przesłania oferty drogą pocztową koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Tanowska 8,
72-010 Police

z dopiskiem: „Dotyczy rekrutacji na stanowisko GPS-ik/-ska”

Wszystkie złożone załączniki muszą być podpisane. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną konieczny jest podpis Kandydata (np. w formie skanu).
 

6. Inne informacje:

Oferty po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wyniki rekrutacji zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.pcpr.police.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach. Dodatkowe informacje pod nr telefonu (91 42 40 700).