OGŁOSZENIE O REKRUTACJI na stanowisko pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach, ul. Tanowska 8, 72 - 010 Police ogłasza rekrutację na stanowisko:
Pracownik socjalny – GPS-ik/ka,
w pełnym wymiarze czasu pracy
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
I. Główne obowiązki
Wykonywanie zadań w ramach realizacji projektu „GPS dla Rodziny”, a w szczególności docieranie do kobiet po urodzeniu dziecka z informacją i poradą na temat możliwości wsparcia ich aktywności społecznej i zawodowej. W celu dotarcia do możliwie największej i najszerszej grupy kobiet po urodzeniu dziecka pracownik socjalny, zwany GPS-ik/ka będzie pracował metodą streetworkingu. Pracę będzie prowadził na placach zabaw, w ośrodkach zdrowia, skwerach, parkach, w okolicach sklepów, w centrach handlowych lub na ulicy.
II. Wymagania
1. obowiązkowe:
- dyplom pracownika socjalnego lub ukończone studia wyższe na kierunkach praca socjalna, resocjalizacja, polityka społeczna, socjologia, pedagogika, psychologia;
- prawo jazdy kategorii B i możliwość użytkowania własnego samochodu prywatnego do celów służbowych.
2. pożądane:
- umiejętność kontaktu z ludźmi, a w szczególności: komunikatywność, zdolność do przekonywania, uprzejmość, takt, umiejętność słuchania i panowania nad sobą oraz inteligencja emocjonalna, łatwość wypowiadania się w mowie;
- dobry stan zdrowia, miła prezencja, wiek 30-35 lat.
III. Warunki pracy
Praca na przedmiotowym stanowisku jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Istotą pracy GPS-ika/ki jest praca w terenie związana z przemieszczaniem się, w związku z powyższym trudno przewidzieć bariery związane z infrastrukturą miejsc, do których dotrze GPS-ik/ska.
IV. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- curriculum vitae (życiorys),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
- w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- kopia dowodu osobistego.
V. Termin i miejsce składania dokumentów
Prosimy o składanie zgłoszeń w terminie do 14 marca 2014 r. do godziny 12.00 (decyduje data i godzina wpływu do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach), drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
W przypadku przesłania oferty drogą pocztową koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Tanowska 8,
72-010 Police
z dopiskiem: „Dotyczy rekrutacji na stanowisko GPS-ik/-ska”
Wszystkie złożone załączniki muszą być podpisane. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną konieczny jest podpis Kandydata (np. w formie skanu podpisanego dokumentu).
VI. Inne informacje
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wyniki rekrutacji zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.pcpr.police.pl w dziale Ogłoszenia) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 91/ 42 40 700.