Ogłoszenie o zamówieniu usług szkoleniowych

Logo PCPR PolicePowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach ogłasza nabór na świadczenie usług szkoleniowych.

Numer ogłoszenia: 388558 - 2013;
data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4240700, faks 91 4240699.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektów realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.58.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia jeśli wykaże się on przeprowadzeniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego szkolenia odpowiadającego rodzajowo każdemu z oferowanych przez siebie szkoleń w ofercie składanej w niniejszym postępowaniu.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
  • Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany niniejszej umowy: 1) zmiana harmonogramu szkoleń - zmiana ta podlega akceptacji Zamawiającego oraz nie może powodować zmiany terminu końcowego realizacji zamówienia; 2) zmiana liczby uczestników szkolenia - zmiana ta może nastąpić w wyniku rezygnacji beneficjentów projektów z uczestnictwa w szkoleniu i powodować będzie zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum POmocy Rodzinie w Policach ul. Tanowska 8 72-010 Police, pok. 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum POmocy Rodzinie w Policach ul. Tanowska 8 72-010 Police, pok. 7 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu 5+1 oraz projektu Pobudka - obudź swój potencjał realizowanych w ramach POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia realizowane w ramach części I: 1) Kurs spawacza - 1 osoba 2) Kurs operatora wózka widłowego - 1 osoba 3) Kurs wizażu - 2 osoby 4) Kurs strzyżenia zwierząt - 1 osoba 5) Kurs baristy - 1 osoba 6) Kurs florysty - 1 osoba 7) Kasjer - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 4 osoby 8) Kurs fotografii profesjonalnej - 1 osoba 9) Kurs komputerowy podstawowy - 4 osoby zakres: pakiet OFFICE + obsługa sieci internet 10) Kurs na opiekuna osoby starszej- 1 osoba 11) Kurs języka angielskiego (średniozaawansowany) - 1 osoba Kursy o których mowa w części I powinny trwać minimum 30 godzin lekcyjnych. Za godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie zajęcia trwające 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.58.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursy realizowane w ramach II części przedmiotu zamówienia: 1) Kurs języka angielskiego z certyfikatem TOELC - 1 osoba 2) Kurs języka angielskiego (początkujący) - 2 osoby 3) Kurs języka angielskiego (średniozaawansowany) - 1 osoba 4) kurs języka migowego dla osoby niedosłyszącej - 1 osoba 5) Kurs języka angielskiego metodą CALLANA - 1 osoba 6) Kurs języka niemieckiego początkujący - 4 osoby Kursy o których mowa w części II powinny trwać minimum 90 godzin lekcyjnych. Za godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie zajęcia trwające 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-8, 80.58.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursy realizowane w ramach III części przedmiotu zamówienia: 1) Kurs kadry i płace - 1 osoba (1 osoba niepełnosprawna - kule) 2) Kurs księgowości - 3 osoby( w tym1 osoba niepełnosprawna - kule) Kursy o których mowa w części II powinny trwać minimum 90 godzin lekcyjnych. Za godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie zajęcia trwające 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursy realizowane w ramach IV części przedmiotu zamówienia: 1) Kurs - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby 2) Kurs komputerowy podstawowy - 3 osoby zakres: pakiet OFFICE + obsługa sieci internet 4) Kurs komputerowy średniozaawansowany - 1 osoba Zakres: pakiet OFFICE 3) Kurs komputerowy średniozaawansowany - 1 osoba (1 osoba niepełnosprawna - wózek) Zakres: pakiet OFFICE + tworzenie stron www 5) Kurs komputerowy Tworzenie baz danych i grafika komputerowa - kurs zaawansowany 6) Kurs komputerowy - 1 osoba Grafika komputerowa (po ECDL Corel) i tworzenie stron WWW (konieczna winda) 7) Szkolenie dotyczące zamówień publicznych - 1 osoba 8) Szkolenie w zakresie kadr i płac - 1 osoba 9) ABC przedsiębiorczości, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie działalności gospodarczej - 2 osoby (1 osoba niepełnosprawna - wózek; 1 - kule) 10) kurs języka rosyjskiego z zakwalifikowaniem do odpowiedniego poziomu zaawansowania po teście sprawdzającym - 1 osoba Kursy o których mowa w części IV powinny trwać minimum 30 godzin lekcyjnych. Za godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie zajęcia trwające 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.58.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursy realizowane w ramach V części przedmiotu zamówienia: Kurs Auditora i pełnomocnika ds. ISO 9001 - 1 osoba Kurs o którym mowa w części V powinien trwać minimum 90 godzin lekcyjnych. Za godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie zajęcia trwające 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs realizowany w ramach VI części przedmiotu zamówienia: kurs uprawniający do prac wysokościowych - 1 osoba Kurs o którym mowa w części VI powinien trwać minimum 30 godzin lekcyjnych. Za godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie zajęcia trwające 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.