Zapytanie ofertowe na organizację imprezy integracyjnej z posiłkiem i transportem

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 12
na organizację imprezy integracyjnej z posiłkiem i transportem dla uczestników i uczestniczek projektu: „Pobudka - obudź swój potencjał”, realizowanego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Policach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

I. ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
ul. Tanowska 8
72-010 Police

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Zasadach Finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

III. CHARAKTERYSTYKA PROJEKTU
Projekt skierowany jest do osób w wieku 18-64 r.ż, w tym osób niepełnosprawnych, osób nieaktywnych zawodowo ze względu na sprawowanie opieki  nad dzieckiem niepełnosprawnym lub osobą zależną, osób opuszczających rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze, młodzieży w wieku od 18 do 25 r. ż. przebywającej w rodzinach zastępczych lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Celem projektu jest  podniesienie  kompetencji społecznych i zawodowych osób w trudnej sytuacji życiowej. Każdy uczestnik może podjąć indywidualną ścieżkę rozwoju i otrzymać wsparcie w przywróceniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz  możliwości zatrudnienia. Oferowane formy wsparcia:  doradztwo zawodowe i psychologiczne, szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje, warsztaty, pomoc Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, pomoc Aspiranta Pracy Socjalnej, spotkania grupowe, inne.

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie imprezy integracyjnej dla uczestników/uczestniczek projektu  „Pobudka - obudź swój potencjał” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, ich dzieci i osób zależnych oraz kadry.
  2. Czas realizacji zamówienia: 7 IX 2013r.

Dodatkowe informacje:
  • Liczba osób: około 35 (wliczone dzieci uczestników);
  • Czas imprezy: 5 godzin (z dojazdem);
  • Charakter imprezy: szeroko pojęta integracja pozwalająca na wzmocnienie pewności grupowej uczestników. Część zajęć integracyjnych powinna uwzględniać możliwości uczestniczenia w nich większych grup osób (np. gra w „dwa ognie”). Charakter zabaw/gier musi uwzględniać możliwości osób niepełnosprawnych.

V. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA
Organizacja imprezy integracyjnej z posiłkiem i transportem.
Oferent zobowiązuje się:
  • Zapewnić program imprezy;
  • Zapewnić posiłek np. grill lub obiad;
  • Zapewnić transport z Polic (MOK, ul. Siedlecka 1a) i z powrotem uwzględniający przewóz osób niepełnosprawnych.

VI. KRYTERIA OCENY
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Przesłanie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca spełnia powyższe kryteria.

Kryterium wyboru oferty
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będą następujące kryteria:
  1. Cena od osoby – waga kryterium 60%
  2. Program – waga kryterium 40 %
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisane zlecenie wykonania usługi zgodnie ze statusem oferenta.

VII. ZAWARTOŚĆ OFERTY
Kompletna oferta powinna zawierać:
  1. Cenę usługi;
  2. Program imprezy.

VIII. TERMINY I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Prosimy o złożenie oferty w terminie  do 3 września 2013 roku  do godziny  10.00 (decyduje data i godzina wpływu w Siedzibie Zamawiającego w Policach), drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

W przypadku przesłania oferty drogą pocztową koperta zawierająca ofertę powinna  być zaadresowana:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Ul. Tanowska 8
72-010 Police
Oferta impreza integracyjna– projekt „Pobudka”

Złożona oferta musi być parafowana na każdej stronie. Oferta musi być podpisana przez Oferenta. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną konieczny jest podpis oferenta (np. w formie skanu).

IX. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest pani  Magdalena Kamińska, asystent koordynatora projektu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.(91) 42 40 700 wew. 205, tel. kom. 661 407 052

X. UWAGI KOŃCOWE
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania Ofertowego.
  2. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
  4. Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, którzy złożą ofertę niezgodną z prawdą (poświadczą nieprawdziwe informacje).
  5. Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.