Nabór na stanowisko kierowcy
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police w związku z realizacją pilotażowego wdrażania standardów usług i modeli instytucji pomocy i integracji społecznej, w ramach "Tworzenia i rozwijania standardów usług i integracji społecznej", ogłasza nabór na stanowisko: Kierowcy samochodu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
w pełnym wymiarze czasu pracy
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.
Podstawowe obowiązki:
Niezbędne wymagania:
Dodatkowe wymaganie:
Wymagane dokumenty:
Kopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez oferenta/oferentkę własnoręcznym podpisem.
Do wymaganych dokumentów prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie dokumentów na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
ul. Tanowska 8, 72-010 Police
z dopiskiem: "Kierowca samochodu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych"
w terminie do dnia 29.08.2012 r., do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do PCPR w Policach po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Po wstępnej weryfikacji dokumentów, osoby spełniające w/w kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
w pełnym wymiarze czasu pracy
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.
Podstawowe obowiązki:
- przewóz osób na terenie powiatu polickiego, busem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych;
- utrzymywanie porządku i czystości pojazdu;
- wykonywanie przeglądów technicznych pojazdu;
- wykonywanie drobnych napraw i konserwacji we własnym zakresie;
- wypełnianie kart pracy oraz codzienne rozliczanie zużycie paliwa;
- prowadzenie na bieżąco książki pojazdu.
Niezbędne wymagania:
- prawo jazdy kategorii B,
- minimum wykształcenie zawodowe.
Dodatkowe wymaganie:
- umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi;
- kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy;
- obowiązkowość i dokładność w wykonywaniu zadań;
- dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- curiculum vitae (zyciorys);
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz w pełni korzysta z praw publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.)
Kopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez oferenta/oferentkę własnoręcznym podpisem.
Do wymaganych dokumentów prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie dokumentów na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
ul. Tanowska 8, 72-010 Police
z dopiskiem: "Kierowca samochodu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych"
w terminie do dnia 29.08.2012 r., do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do PCPR w Policach po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Po wstępnej weryfikacji dokumentów, osoby spełniające w/w kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.