Get Adobe Flash player
  • Lider kształcenia 2011
    Lider kształcenia 2011
  • Szczególne i Innowacyjne Osiągnięcia w Pomocy i Integracji Społecznej 2010
    Szczególne i Innowacyjne Osiągnięcia w Pomocy i Integracji Społecznej 2010
  • Samorząd Równych Szans 2011
    Samorząd Równych Szans 2011
  • Samorząd Równych Szans 2012
    Samorząd Równych Szans 2012

PORADNIKI i INFORMATORY

biulentyn-informacji.jpg

Nabór na stanowisko kierowcy

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police w związku z realizacją pilotażowego wdrażania standardów usług i modeli instytucji pomocy i integracji społecznej, w ramach "Tworzenia i rozwijania standardów usług i integracji społecznej", ogłasza nabór na stanowisko: Kierowcy samochodu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
w pełnym wymiarze czasu pracy
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.

Podstawowe obowiązki:
  1. przewóz osób na terenie powiatu polickiego, busem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych;
  2. utrzymywanie porządku i czystości pojazdu;
  3. wykonywanie przeglądów technicznych pojazdu;
  4. wykonywanie drobnych napraw i konserwacji we własnym zakresie;
  5. wypełnianie kart pracy oraz codzienne rozliczanie zużycie paliwa;
  6. prowadzenie na bieżąco książki pojazdu.

Niezbędne wymagania:
  1. prawo jazdy kategorii B,
  2. minimum wykształcenie zawodowe.

Dodatkowe wymaganie:
  1. umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi;
  2. kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy;
  3. obowiązkowość i dokładność w wykonywaniu zadań;
  4. dyspozycyjność.

Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny;
  • curiculum vitae (zyciorys);
  • oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz w pełni korzysta z praw publicznych;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.)

Kopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez oferenta/oferentkę własnoręcznym podpisem.

Do wymaganych dokumentów prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie dokumentów na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
ul. Tanowska 8, 72-010 Police

z dopiskiem: "Kierowca samochodu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych"
w terminie do dnia 29.08.2012 r., do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Aplikacje, które wpłyną do PCPR w Policach po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Po wstępnej weryfikacji dokumentów, osoby spełniające w/w kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

PROJEKTY REALIZOWANE

  • 5 + 1
    5 + 1
  • Pobudka
    Pobudka
  • GPS dla Rodziny
    GPS dla Rodziny
  • Partnerstwo ISSO
    Partnerstwo ISSO

PROJEKTY ZREALIZOWANE

OGŁOSZENIA